الأحد، 28 سبتمبر 2008

Lady Face 14/07/2008


هناك 8 تعليقات:

عُمر يقول...

لا

لا

لا

دا الموضوع طلع كبيييييييييير

بجد بجد ..

رااااائعة

دا أنا حأتعلم منك بقى ..

إيدك حلوة ..

تحياتي ..

غير معرف يقول...

انا عارفة ان رسمك جميل
بس مكنتش اعرف انه للدرجة دي
بجد الرسمة جميلة و روعة
تسلم إيدك
انت فعلا مبدع

Unknown يقول...

الله حلوة أوي

تصدق بقي فيه صوره عندي شبهها أوي

هدور عليها و أرفعها و أحطلك لينكها

:)

Unknown يقول...

اهو اللينك

http://3.bp.blogspot.com/_LqKnjPuqt2c/SOSIUuZ-ABI/AAAAAAAABGA/XTKlCYs5LJk/s1600-h/fear+%26+Cry+now.bmp

بس بجد جامده :)

البحث عن الذات يقول...

انا شاكر جداًًً

لكل التعليقات الجميله جدا والي بتحسيسني اني فنان كبير

متشكر جداً لك يا عمر وعلي الثناء الجميل

متشكر جداً ليك يا رضوي

متشكر جداً يا عاقله وكلمك فعلا حقيقي
هي دي الصوره الي انا رسمت منها
انت فظيعه انك عرفتي تعرفيها
بس انا استرخمت الحلق فغيرته
واخترعت الحلق جه وهو من تصميمي طبعاً

متشكر جداً للجميع
...........

غير معرف يقول...

جبارة كلمة قليلة عليها
عجباني اوي شكل العين تحس بروعة فيها
الصورة فظيعة كلها علي بعضاها جبارة كمان :)

مجلة الأم الصغيرة يقول...

wonderful lips
i have to learn from you
;)
i really enjoyed passsing by your page

صحصح يقول...

أيدك مظبوطة اوي .. هتنطق ... و عيونها دي حكاية تانية...

فنان .. و كبير